September 27, 2015

KELEBIHAN BEARBERRY



Apa itu BEARBERRY ??

Pernah dengar buah Bearberry? Sejak zaman lampau buah Bearberry telah mencatat sejarah terbaik dalam tonik perubatan pelbagai penyakit. Ini termasuklah bertindak sebagai ajen pembersih jangkitan kencing kotor, penyembuh masalah batu karang dan pelbagai lagi penyakit lain. Bahan antiseptiknya yang tinggi sangat baik dalam memperbaiki keadaan kulit wajah yang sensitif dan alergik.

Menurut sumber ini lagi buah penemuan terkini Bearberry menjadi pilihan terbaik untuk memutihkan kulit dan mengatasi pelbagai jenis masalah kulit yang lain. Ini kerana antara kandungan terhebat buah Bearberry adalah bersifat hypopigmenting component (bertindak balas mencerahkan kulit). Bahan ini menurut pengkaji sangat sesuai untuk memulihkan kulit yang gelap tidak bermaya, kulit berpigmentasi atau freckles, kulit yang semakin berkedut akibat penuaan dan juga kesan pelbagai parut yang mencacatkan paras rupa.

Dengan hanya menggunakan ekstrak buah bearberry semata-mata sudah mampu memutihkan kulit, tentunya dengan mencampurkannya dengan bahan yang lain akan memberikan hasil yang lebih baik. Bukan sekadar pemutih, bahan antioksidannya yang tinggi mampu mengawal radikal bebas yang merosakkan kondisi kulit. Dengan itu proses penggantian sel kulit baru yang cantik akan meningkat.

Bearberry juga boleh melindungi serta merawat kulit dari kesan buruk penyebab kanser kulit akibat pendedahan melampau terhadap bahang sinaran matahari. Antara tanda awal kulit terdedah pada kanser ialah tompokan pimentasi, freckles, age spot dan tahi lalat yang banyak.

Ekstrak buah bearberry adalah yang terbaik di dunia yang berupaya membuka liang pori-pori kulit dan mengeluarkan segala kotoran yang terkandung di dalamnya. Juga bertindak menyamaratakan dan kekusaman kulit yang tidak sekata. Ia juga anti bakteria dan anti oksidan yang membersihkan kulit sehingga ke lapisan dermis yang terakhir serta mengaktifkan sel kulit baru.

Ekstrak Buah Bearberry yang bertindak menyamaratakan kekusaman kulit yang tidak sekata. Ia juga anti bacteria dan anti oksidan yang membersihkan kulit sehingga ke lapisan dermis yang terakhir serta mengaktifkan sel kulit baru. Bahan ini dikatakan paling berkesan, cepat malah lebih selamat untuk mencerahkan kulit. Mencerahkan kulit ini tidak bermakna memutihkan kulit tetapi menggantikan kulit yang tidak sihat kepada yang lebih bermaya.



WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...