September 30, 2015

KELEBIHAN COLLAGEN





APAKAH FUNGSI COLLAGEN ??

Ianya menghasilkan asid amino penting seperti :

1. Lysin,prolin dan glysin yang secara khusus diperlukan oleh tubuh untuk membina struktur tisu penyokong, dan untuk mengawal fungsi sel.

2. Hydroxyprolin-memberi kekuatan dan keanjalan pada tisu penyokong dan tulang glisin -melembapan kulit.
alanin, prolin dan asparagin -menstabilkan struktur,melembap, menegang dan menganjalkan kulit lantas mengekalkan kulit cantik serta menghalang penuaan.

3. Arginin -memudahkan tidur nyenyak, menghasilkan pola tidur.

4. Mengawal metabolisme tubuh dengan mencerna secara enzimatik.

5. Melindungi tulang rawan pada sendi daripada enzim dan kerosakan oksidatif .

6. Menegang,menganjal 

7. Melembapkan kulit.

8. Menampung air dalam tubuh.

9. Meningkatkan penyerapan kalsium.

10. Menguatkan salurdah dan

11. Melancarkan pengaliran darah di bawah lapisan kulit

12. Meningkatkan isyarat induksi

13. Menghasilkan kualiti rambut dan kuku yang baik



APAKAH KESAN COLLAGEN KE ATAS BADAN ?

1. Memelihara ketegangan dan keanjalan kulit

2. Memelihara kelembapan kulit

3. Menyokong baikpulih tisu dari

4. Kecederaan otot dan tulang

5. Menguatkan otot dan tulang

6. Membantu hati dalam proses detoksifikasi(buang toksin)

7. Memelihara kelenturan sendi

8. Mengurangkan keradangan(inflammation)

9. Memberi tenaga

10. Membantu pola tidur memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf




WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

September 29, 2015

KELEBIHAN STEM CELL



Apa itu STEM CELL ??

RAHSIA keajaiban untuk kekal sihat, kelihatan muda dan bertenaga ditemui sejak berabad lama. Malah ramai individu tidak kira wanita atau lelaki sanggup berhabisan wang ringgit untuk memiliki pakej menarik itu. Tetapi percayakah anda, hanya dengan sebiji epal mampu mengatasi masalah penuaan. Mungkin agak sukar untuk kita mempercayainya tetapi itulah realitinya kerana buah itu mengandungi bahan anti oksidan yang tinggi.

Hasil kajian turut mendapati epal bukan sahaja dianggap bahan anti-pengoksida, malah ia berupaya mencegah penyakit barah. Pengurus Unit Perniagaan Mibelle Biochemistry Switzerland, Dr Fred Zulli berkata, pengambilan sebiji epal atau jusnya setiap hari mampu melambatkan proses penuaan.

Sel stem epal berkesan menjadikan seseorang individu itu kembali merasai nikmat keremajaan dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis iaitu lapisan luar kulit selain membentuk pigmen kulit. 

Sel hayat dalam badan manusia mempunyai jangka hayat terhad disebabkan faktor peningkatan usia selain keadaan persekitaran dan pemakanan harian yang tidak sihat. Ia secara tidak langsung menyebabkan kulit kurang anjal dan tegang serta otot tisu pada kulit mengedut, sekaligus mempercepatkan proses penuaan.

KEISTIMEWAAN & KEBAIKAN PENGAMBILAN STEM CELL :

1) Membantu mengurangkan kedutan pada kulit terutama kulit muka.

2) Membantu menguatkan sendi dan tulang.

3) Mengaktifkan sel-sel badan dan kulit.

4) Membantu bertindak sebagai anti penuaan dan antioksidan untuk menjaga kesihatan dan jantung.

5) Mengurangkan risiko kanser.

6) Membantu menigkatkan daya penyerapan kolegen oleh badan.

7) Membantu merangsang badan bagi menghasilkan lebih banyak kolegen tersendiri

8) Membantu menjadikan kulit gebu, halus, licin, anjal dan menjaga kelembapan kulit agar kulit sentiasa segar dan bermaya.

9) Melindungi kulit daripada terkena cahaya UV berlebihan yang boleh merosakkan sel-sel kulit.




WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

September 28, 2015

KELEBIHAN PEARL POWDER/SERBUK MUTIARA



Apa itu PEARL POWDER ??

Sejak 2,000 tahun yang lalu, perubatan Cina telah menggunakan serbuk mutiara yg dihancurkan dalam ubat-ubat herba sbg rawatan utk awet muda. Serbuk mutiara digunakan secara tradisional dalam minyak urut dan diurut ke dalam kulit untuk mencegah penuaan kulit terlalu awal, radang kulit dan jerawat serta dapat memperbaiki penglihatan serta dapat menenangkan minda. Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup). Juga mengandungi Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua, berkedut dan mudah diserap oleh kulit & badan.

– Rahsia formula serbuk mutiara tersebut seterusnya diwarisi daripada generasi ke generasi oleh doktor istana

– Digunakan secara luas dalam penyediaan perubatan Cina, kesihatan & pemakanan serta alatan kecantikan

– Diaplikasikan secara luaran & diambil secara dalaman bagi mengekalkan kesihatan & kemudaan

– Chinese Pharmacopoeia : disokong oleh para doktor & pakar herba sebagai rumusan kesihatan yang bernilai

– Rahsia kecantikan kulit para Maharani China sejak 4,000 tahun yang lepas ialah menggunakan serbuk mutiara untuk kecantikan kulit dan wajahnya.


Manfaat Ajaib serbuk mutiara termasuk:

1- Anti-kedutan
2- Membuang ulser kulit, melasme (yang menyebabkan freckles, bintik umur, dan tompok gelap pada kulit),dan tompok matahari
3- Menyembuhkan ruam dan bisul
4- Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat dan semula jadi yang indah.
5- Mencerahkan kulit.
6- Perlindungan matahari. (Mengandungi pelindung Matahari Asli.)
7- Menggalakkan kulit yang berseri dan lebih muda yang berpanjangan dan menyegarkan, pertumbuhan kulit yang baru dan menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit.
8- Menguatkan folikal rambut
9- Meningkatkan daya ingatan.
10- Mengawal sistem imun.
11- Menenangkan & Menguatkan jantung yang melegakan tekanan dan kebimbangan dan menggalakkan jantung tetap irama yang membantu dalam pemulihan penyakit jantung.
12- Mengurangkan rasa takut, memudahkan kekecewaan dan kemarahan
13- Memudahkan tidur.
14- Merangsang peredaran darah
15- Menggalakkan tahap kolesterol yang sihat
16- Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang.
17- Mempercepatkan penyembuhan trauma, fasciitis, gastrik dan ulser duodenum dan menghentikan pendarahan.
18- Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran.
19- Meningkatkan penglihatan.
20- Melapangkan saraf, membuang kahak, berhenti cirit-birit, demam dan keruh spermatorrhea, dan membuang bahan-bahan toksik dari badan.
21- Menggalakkan pembangunan otot.
22- Memutihkan gigi dan memperbaiki noticably surut gusi.
23- Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
24- menghapuskan jerawat dalam masa 1 minggu atau kurang




WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

September 27, 2015

KELEBIHAN BEARBERRY



Apa itu BEARBERRY ??

Pernah dengar buah Bearberry? Sejak zaman lampau buah Bearberry telah mencatat sejarah terbaik dalam tonik perubatan pelbagai penyakit. Ini termasuklah bertindak sebagai ajen pembersih jangkitan kencing kotor, penyembuh masalah batu karang dan pelbagai lagi penyakit lain. Bahan antiseptiknya yang tinggi sangat baik dalam memperbaiki keadaan kulit wajah yang sensitif dan alergik.

Menurut sumber ini lagi buah penemuan terkini Bearberry menjadi pilihan terbaik untuk memutihkan kulit dan mengatasi pelbagai jenis masalah kulit yang lain. Ini kerana antara kandungan terhebat buah Bearberry adalah bersifat hypopigmenting component (bertindak balas mencerahkan kulit). Bahan ini menurut pengkaji sangat sesuai untuk memulihkan kulit yang gelap tidak bermaya, kulit berpigmentasi atau freckles, kulit yang semakin berkedut akibat penuaan dan juga kesan pelbagai parut yang mencacatkan paras rupa.

Dengan hanya menggunakan ekstrak buah bearberry semata-mata sudah mampu memutihkan kulit, tentunya dengan mencampurkannya dengan bahan yang lain akan memberikan hasil yang lebih baik. Bukan sekadar pemutih, bahan antioksidannya yang tinggi mampu mengawal radikal bebas yang merosakkan kondisi kulit. Dengan itu proses penggantian sel kulit baru yang cantik akan meningkat.

Bearberry juga boleh melindungi serta merawat kulit dari kesan buruk penyebab kanser kulit akibat pendedahan melampau terhadap bahang sinaran matahari. Antara tanda awal kulit terdedah pada kanser ialah tompokan pimentasi, freckles, age spot dan tahi lalat yang banyak.

Ekstrak buah bearberry adalah yang terbaik di dunia yang berupaya membuka liang pori-pori kulit dan mengeluarkan segala kotoran yang terkandung di dalamnya. Juga bertindak menyamaratakan dan kekusaman kulit yang tidak sekata. Ia juga anti bakteria dan anti oksidan yang membersihkan kulit sehingga ke lapisan dermis yang terakhir serta mengaktifkan sel kulit baru.

Ekstrak Buah Bearberry yang bertindak menyamaratakan kekusaman kulit yang tidak sekata. Ia juga anti bacteria dan anti oksidan yang membersihkan kulit sehingga ke lapisan dermis yang terakhir serta mengaktifkan sel kulit baru. Bahan ini dikatakan paling berkesan, cepat malah lebih selamat untuk mencerahkan kulit. Mencerahkan kulit ini tidak bermakna memutihkan kulit tetapi menggantikan kulit yang tidak sihat kepada yang lebih bermaya.



WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

September 26, 2015

KELEBIHAN DIAMOND WATER



Keistimewaan DIAMOND WATER :

Memberikan pencerahan kulit yang sekata hingga 99%, mencantikkan kulit, memudarkan parut dan mengurangi kedut. Menghapuskan jerawat dan jeragat, menaikkan seri wajah dan kulit, anti kanser dan anti penuaan, dan menyikirkan toksin dan haba berlebihan didalam badan. Selain itu, ianya amat terbaik untuk organ dalaman, merangsang peredaran darah dan melegakan tekanan, meningkatkan daya ingatan dan kualiti tidur, menguatkan folikel rambut, membantu pertumbuhan dan kekuatan tulang juga otot. Meningkatkan tahap kolesterol baik didalam badan, mengawal sistem imun dan antibodi badan dan menguatkan serta memutihkan gigi.

Manfaat Water Diamond ini antara lain untuk :

1. Membersihkan, menghaluskan, dan mencerahkan kulit wajah
2. Mengurangi timbulnya jerawat
3. Memperkecil pori-pori kulit
4. Menghilangkan noda hitam dan flek-flek pada wajah
5. Mengatasi masalah kulit kusam dan resiko pigmentasi
6. Menghilangkan lapisan kulit mati dan merangsang pertumbuhan sel kulit yang baru.
7. Memperlambat proses penuaan dini, sehingga wajah tampak awet muda.
8. Merampingkan wajah.
9. Membantu pembentukan kolagen baru dalam lapisan kulit.
10. Menaikkan Seri Wajah



WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

September 25, 2015

KELEBIHAN POMEGRANATE EXTRACT / EKSTRAK BUAH DELIMA



Keistimewaan POMEGRANATE EXTRACT :

Dari sudut pemakanan, buah delima amat kaya dengan sodium dan mengandungi unsur- unsur nutrien seperti riboflavin, tiamin, niasin, vitamin C, kalsium dan fosforus. Manakala zat protein dan lemak hanyalah sedikit sahaja terkandung di dalamnya. Oleh sebab ia mempunyai nilai pemakanan yang baik, buah delima juga disarankan dimakan dalam mengimbangi pemakanan sempurna dari kelas buah- buahan.

Ternyata buah delima mempunyai banyak manfaat untuk manusia sama ada sebagai buah- buahan mahupun dijadikan sebagai ubat penawar. Menurut Ibn Qayyim Al Jauziyah, buah delima bersifat panas dan lembap, oleh sebab itu ia amat baik untuk menguatkan perut, tekak, dada dan paru- paru kerana ia akan melegakan batuk. Seperti mana sabda daripada Nabi Muhammad SAW daripada Ali dan Abu Nu’aim yang bermaksud: “Buah delima dan kulitnya dapat menguatkan perut untuk penghadaman”. Jus buah delima dapat memberikan zat kepada tubuh badan serta menyegarkan badan dan ia dapat dihadam dengan cepat kerana sifatnya yang ringan dan akan mengeluarkan haba bersama dengan angin di dalam perut. Oleh sebab itu buah delima tidak disarankan kepada mereka yang menghidap demam. Ia juga bertindak sebagai penawar yang baik untuk cirit birit, anemia, tekanan darah tinggi dan atritis. Di samping itu, buah delima dapat menguatkan jantung dan membantu dalam fungsi saraf dan otot. Oleh kerana itulah, ia mampu menghilangkan rasa keletihan. Di dalam perubatan homeopati pula, buah delima disarankan untuk mengubat cirit birit, sakit telinga dan kurang lawas penghadaman.

Tidak dapat dinafikan bahawa terdapat bukti yang menyatakan bahagian pokok delima banyak kegunaan dan faedahnya. Dan ini telah diakui dalam perubatan melayu seperti ramuan jamu daripada pokok delima sebagai ubat cacing. Ramuan ini sebenarnya sudah lama diamalkan oleh masyarakat tradisional melayu. Cuma yang mungkin, ilmu perubatan Melayu tradisional ini tidak terus diamalkan dan tidak langsung sampai kepada generasi baru sekarang dan ia seolah- olah dibiarkan begitu sahaja. Bahagian kulit buah delima pula mengandungi sejenis alkaloid yang boleh mengawal beberapa cenis cacing seperti cacing pita yang mendiami perut manusia. Rasanya yang pahit tidak sesuai untuk dimakan tidak seperti bijinya yang manis, tetapi manfaat daripada rasa pahit tersebut ialah dapat menghapuskan cacing pita dalam perut manusia. Kulitnya yang tebal pula bertanggungjawab melindungi buah delima supaya dapat disimpan dengan mutu yang baik. Jika diselusuri faedah dan kepentingan kulit serta batang buah delima, ia dapat digunakan untuk melembut dan menguningkan kulit lembu dan kambing dalam industri barangan kulit di Morocco dan Syria. Ini kerana kulitnya mengandungi punicotannic acid yang agak tinggi iaitu sebanyak 22%. Manakala bunga buah delima pula mempunyai nilai yang amat tinggi dalam tujuan perubatan kerana ia dapat mengubati pelbagai jenis penyakit.

Justeru, kemanfaatan buah delima tidak dapat disangkal lagi kerana ia bukanlah hanya sekadar sebiji buah yang mengandungi banyak khasiat untuk dimakan tetapi keseluruhan penciptaan pokok buah delima memberi manfaat kepada umat manusia. Sekaligus ia menggambarkan kepada kita, betapa hebatnya kuasa Allah. Renungkanlah dan perhatikanlah, bagaimana dahan tempat buah delima tergantung yang diciptakanNya dengan rapi dan kuat serta tidak gugur buahnya sebelum sampai waktunya. Ini menunjukkan betapa setiap kejadian yang Allah cipta mempunyai rahsia dan keistimewaan tersendiri agar manusia mendapat manfaat dan menilai kurniaan tersebut.

Antara Khasiat Buah Delima ialah:

*Menguatkan daya tahan tubuh untuk melawan serangan penyakit
*Melawan penyakit gout
*Mengurangkan batuk dan menghilangkan kahak
*Merawat ‘sinus’
*Mengatasi masalah kekeringan vagina wanita secara semulajadi
*Meningkatkan tenaga
*Membantu mencerdaskan minda dan daya ingatan kanak-kanak dan pelajar
*Kandungan antioksidan (Polifenol) dan vitamin C yang tinggi mampu melindungi sel-sel tubuh kita daripada rosak dan boleh meredakan ketegangan urat saraf
*Menguatkan sistem penghadaman, membersihkan usus dan mengeluarkan keracunan badan
*Menurunkan paras glukosa dalam darah, membantu pesakit kencing manis
*Mengatasi masalah penyakit buasir
*Menghapuskan kahak dan meredakan batuk
*Mencegah berlakunya serangan angin ahmar bagi golongan warga tua
*Mengatasi penyakit anemia dengan membekalkan zat besi yang secukupnya
*Menormalkan fungsi hati
*Menstabilkan peredaran darah
*Merawat cirit birit, sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi
*Mencuci darah kotor
*Antioksida yang tinggi
*Menstabilkan paras kolesterol
*Mencegah penyakit jantung
*Mencegah penyakit barah
*Merangsang tenaga batin




WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

September 23, 2015

TESTIMONI GORGEOUS JUICE BY MERVE

Alhamdulillah.. kami terima feedback dari pengguna gorgeous juice yang buat kami menanes dan terharu dengan hasil gorgeous juice..

FENOMENA minuman segera kecantikan dan kesihatan.. SESUAI untuk LELAKI & WANITA

SELAMAT DIMINUM BERKELULUSAN KKM dan BERKESAN !!!











TAK PERCAYA.. betul ker ni.. tak pa kami ada lagi testimoni untuk anda..






Bagaimana..???? teruja.. nak juga miliki kulit cantik, sihat luar dan dalaman.. bertenaga  sentiasa cergad dan cerdas .. mesti cuab gorgeous juice ni tau


WHATSAPP   / TELEGRAM

016 681 0844
016 681 0844
016 681 0844

JOM BERSELFIE DENGAN GORGEOUS JUICE

FENOMENA MINUMAN SEGRA KECANTIKAN DAN KESIHATAN

JOM BERSELFIE !!!











Nak jadi sebahagian dari kami ..??? Jom hantarkan pic selfie anda bersama Gorgeous Juice kay...
kami akan update pic anda... jom cantik sihat dengan hanya minum ja





WHATSAPP   / TELEGRAM

016 681 0844
016 681 0844
016 681 0844

KELEBIHAN GORGEOUS JUICE

Hakak-hakak nak bagitau ni...RAHSIA RUMAH TANGGA.. hikhikhikkkk

 sebelum suami tegur kita, lebih baik kita yg 'terperasan' sendiri apa yg 'kurang'.. Luar & dalaman kalau sempurna lagi bahagia kan.. tak gitu? ☺

jika cik abang tegoq, 

"sayang ketat la..."
"sayang cantik la sejak2 ni"
"sayang.. bla..blaaa..."

Tak pon sejak2 ni,.. en kesayangan ANDA, terlebih romentik / baik, cakap pon slow emotion.. lembut.. nak didampingiii selalu.. dan selalu dok puji ANDA... NAK ?? malu tak?? suka tak ??? kembang semangkuk kot  !!

malu tapi MAHU !!

hihihihihi...

NI lah penangan MINUM gorgeous juice.. yup minum ja.. tanpa sukat tapa tanbah air, tanpa bancuh...! senang mudah dan best :)


Gorgeous juice minuman PENGIKAT HUBUNGAN SUAMI ISTERI  


kelebihan Gorgeous Juice 

✔ Membantu memulihkan masalah seksual wanita mahupun lelaki

✔ Mengatasi masalah keputihan, missV berbau & masalah sengugut.

✔ Mampu mengetatkan & merapatkan Faraj.

✔Bertindak sebagai anti penuaan, anti oksidan & anti bakteria yang membersihkan kulit hingga ke lapisan dermis terakhir
.
Terasa Gojes Sangattt! ��




WHATSAPP   / TELEGRAM

016 681 0844
016 681 0844
016 681 0844

TESTIMONI NANO LIGHTENER CREAM

Assalam semua... hari ni RM nak share testimoni pengguna Nano lightener cream... APA KATA MEREKA ..???

Semua kenyataan testimoni ni adalah benar-benar belaka... kami tidak menipu dan berbayar ye... harap maklum... Jangan kata akak tak payung na...


Kesannya seawal 7hari.. ia bergantung pada kekerapan guna dan individu... Mana yang kata tak cerah pon lepas guna 7 hari.. HARAP anda bersabar ye...

Bahagian tu dah bertahun gelap / hitam.. bagi change ye.. jangan cepat give up.. YOU CAN !!


bak kata wafiy.. " anda percaya, anda dapat "

eh betul ke tagline ni.. heheehehe


ok, happy sharing na.. Jika berminat NAK CERAHKAN KETIAK , CELAH PEHA, CELAH M** V, dan mana2 bahagian lain.. Mai la pakat laju2 WHATSAPP je kay..


WHATSAPP   / TELEGRAM

016 681 0844
016 681 0844
016 681 0844






CAMNE ??? teruja atau masih ragu2 ??

Tak pa kami ada lagi testimoni untuk anda... Jangan tunggu sampai esok baru nak order tau... kami memamng ready stok.. tapi disebabkan nano ni demand tinggi hingga ada some of cust BORONG.. kami tak leh wat pa kalo habiss... jadi ! sila take action.. whatsapp / telegram now !!

WHATSAPP   / TELEGRAM

016 681 0844
016 681 0844
016 681 0844









ok cepat2 whatsapp kami ye... hopefully product ini dapat membantu meneyelesaikan masalah anda yang dah bertahun lamanya.. KINI KITA MAMPU TAMPIL DENGAN LEBIH YAKIN


WHATSAPP   / TELEGRAM

016 681 0844
016 681 0844
016 681 0844

September 22, 2015

KANDUNGAN GORGEOUS JUICE by MERVE


Bagi Anda yang baru mengenali gorgeous juice ini... Ada yang tertanya, apa kandungan dan kelebihan didalam minuman segera kecantikan dan kesihatan ini... meh RM nak gtau...
Jangan kata hakak tak payung yeee..

KANDUNGAN GORGEOUS JUICE === 


Mengandungi formula Collagen, Vitamin C, Stem Cell, Bearberry, Pearl Powder dan Diamond Water dan diperkayakan juga dengan ekstrak makanan sunnah iaitu Pomegranate Extract (Buah Delima), Dates Extract (Kurma) dan Bee Pollen (Debunga Lebah)

Amalan pengambilan gabungan ekstrak makanan sunnah ini bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, Insya-Allah.




WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

SOALAN LAZIM GORGEOUS JUICE by MERVE



SOALAN LAZIN GORGEOUS JUICE BY MERVE

GORGEOUS JUICE (The Beauty Spells)
Supplement Instant Drink 9000mg
Whitening & Anti-Aging
(The Best Formulas With Sunnah Food)
Sesuai Untuk Lelaki & Wanita

1Kotak : 10Botol


Apa itu Gorgeous Juice ??

==== Minuman kesihatan dan kecantikan SEGERA setiap hari yang berperisa buah Delima (Pomegranate Extract) dan mengandungi sejuta khasiat buah delima yang terkenal dengan kebaikan tubuh badan serta mencantikkan kulit. "Buah Syurga" ini juga dipercayai dapat merawat pelbagai penyakit dan mengandungi antioksidan yang terunggul.



Gorgeous Juice ni product mana dan halal ke ??

==== Gorgeous Juice Product tempatan muslimah (malaysia) dan HALAL.
Pengasas adalah wanita MELAYU / ISLAM



Apa bahan yang terkandung dalam Gorgeous Juice ni??

==== Mengandungi formula Collagen, Vitamin C, Stem Cell, Bearberry, Pearl Powder dan Diamond Water dan diperkayakan juga dengan ekstrak makanan sunnah iaitu Pomegranate Extract (Buah Delima), Dates Extract (Kurma) dan Bee Pollen (Debunga Lebah). Amalan pengambilan gabungan ekstrak makanan sunnah ini bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, Insya-Allah.



Bila Boleh nampak kesan selepas pengambilan ??

==== Formula cecair yang dapat diserap oleh badan dengan cepat seawal 2 minggu*.
(* bergantung kepada kekerapan pengambilan)



Macam mana cara pengambilan Gorgeous Juice ni ??

==== SEBAIKNYA diambil semasa perut kosong supaya ia berkesan dengan baik, iaitu 
pada waktu malam 2jam selepas makan  sebelum tidur & pada waktu pagi, sebelum sarapan...

langkah Mudah :

Goncang - Buka - Minum!! 
(Tanpa perlu tambah air, sukat air & menjimatkan masa)



Kelebihan Gorgeous Juice Supplement Instant Drink (Minuman Kesihatan Segera)

-Menegangkan Kulit Wajah (Collagen)
-Memutihkan Kulit & Gebu (Pearl Powder)
-Merawat Kulit Berparut (Vitamin C)
-Awet Muda (Bee Pollen)
-Melambatkan Penuaan (Stem Cell)
-Menaikan Seri Wajah (Diamond Water)
-Merawat Penyakit (Delima Extract)
-Menyamaratakan Kulit (Bearberry Extract)
-Menambahkan Tenaga (Kurma Extract)



Apa rasa Gorgeous Juice ni:

====  Minuman Kesihatan setiap hari yang berperisa buah Delima (Pomegranate Extract) dan mengandungi sejuta khasiat buah delima yang terkenal dengan kebaikan untuk tubuh badan serta mencantikkan kulit. ‘Buah Syurga/Makanan Sunnah’ ini juga dipercayai dapat merawat pelbagai penyakit dan mengandungi antioksidan yang terunggul.



Tanpa bahan terlarang :

==== 100% semulajadi dan selamat, tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon, steroid dan bahan kimia oleh SGS. Dikeluarkan oleh Kilang bertaraf GMP & Halal serta mempunyai pasukan pemyelidik bagi menghasilkan produk yang berkualiti tinggi. Memiliki KKM, Halal, GMP, HACCP.



Sesuai untuk yang sibuk bekerja :

==== Tidak perlu bancuh atau tambah air. Hanya goncang, buka penutup dan terus minum. Sangat mudah dan menjimatkan masa buat mereka yang sibuk.



Lelaki, ibu mengandung & Menyusukan boleh amik tak Gorgeous Juice ni ?

==== BOLEH  dan Supplement ni juga sesuai utk wanita mengandung, berpantang & menyusukan


adakah  lightener cream mendapat kelulusan KKM ?

==== IYE ADA... Memiliki KKM, Halal, GMP, HACCP.


adakah boleh di guna kan di bahagian muka ?

=== Digalakkan.. Selepas minum Gorgeous Juice, Tinggal sedikit untuk sapu dimuka (ala-ala masker) Selama beberapa minit, kemudian basuh bersih



WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844


GORGEOUS JUICE ni bukan je minuman segera untuk kecantikan malah kesihatan dalaman jugak tau... TAK PERCAYA ??? CE BACA testimoni bawah ni... JANGAN TAK PERCAYA TAU..! kalo nak tau mesti cuba.... Nanti kami akan upted lagi testimoni2 ye... hopefully dapat membantu ANDA SEMUA.. 




WHATSAPP / TELEGRAM SEGERA KE

016 681 0844

016 681 0844

016 681 0844

September 09, 2015

NANO LIGHTENER CREAM UNTUK CUST DARI BRUNEI

Testimoni hari ni... 

Alhamdulillah parcel sampai ke limbang untuk cust dari brunei

Terima kasih Allah kerana beri kami pelanggan yang memahami dan OHSEM


anda wajib yakin kerana kamia dalah trusted seller



WHATSAPP / TELEGRAM 016 681 0844
                  WHATSAPP / TELEGRAM 016 681 0844
                  WHATSAPP / TELEGRAM 016 681 0844


                                      APA TUNGGU LAGI.. ORDER LEKAS NA

September 08, 2015

NANO LIGHTENER CREAM JJL

Assalamualaikum

semakin hari semakin bertambah pengguna nano ni
bermakna makin bertambah lah yang membeli nano

MAAF, kami tak open for dropship
sebab dah full
kami open for AGENT / BORONG SAHAJA
min 10 pcs

KENAPA  ???

sebab nano lightener cream ni JJL
(jual je laku)

sungguh tak tipu !!
laku keras.. tak menang tangan nak layan

Kami galakkan ANDA yang TAK CUKUP2 DUIT
MAI join kami jual nano
jangan riso
TESTIMONI BERATUS ADA
JUAL JE LAKU
tak de nak simpan stok berperam lama

YAKIN

ANDA BUAT
ANDA UNTUNG !


WHATSAPP 016 681 0844 UNTUK JOIN KAMI


















WHATSAPP 016 681 0844 UNTUK JOIN KAMI



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...