May 11, 2015

KULIT LICIN TANPA BINTIK HITAM & PUTIH


Korang Ada MASALAH seperti gambar di bawah..???

Merimaskan...??? Geram, Geli... Tak tahu macam mana nak buang...???
Baca selanjutnyaaa





MASALAH WHITEHEAD & BLACKHEAD menghantui diri... Buat tahap keyakinan diri drop.. RIMAS dan geli..???

Nak tahu apa sebab WHITEHEAD & BLACKHEAD hinggap kat muka..

Punca-punca masalah Blackhead n Whitehead:

1) Pencuci wajah yang tak membersih secara mendalam
2) pori terbuka dan lebihan minyak yang tersumbat pada liang roma
3) penggunaan produk yang menyumbat pori seperti bedak dan krim wajah yang tidak bersesuaian dengan jenis kulit
4) Kulit mati yang tersumbat dan dibiarkan terperam pada kulit
5) masalah hormon yang menyebabkan kulit berminyak 

*********************


DAPATKAN KULIT LICIN TANPA BINTIK HITAM & PUTIH HARI INI !!!!
Anda berhak kelihatan cantik... 
Tanpa masalah bintik hitam & putih, Kulit licin tanpa rasa kasar2 lagi. !! 
Ramai yg sudah dapat kulit idaman mereka... BERSIHH...
Anda bila lagi???????

Jangan simpan Blackhead & whitehead tu lelame... geliiii tau..!!


Nahhh..! RM ada jawapan yang boleh buang terus blackhead & whitehead tu..

TANPA rasa sakit
TANPA bau busuk



Guna je FLORAL MASK  (packaging baru) ni.. tunggu kejap after 20-25minit.. cabut dari bawah.. pastu lihat hasil 'ternakan' blackhead & whitehead korang.... Boleh buat ladang tak..??? ehhehe




Guna dan lihat sendiri.. berkesan atau tidak... 1 tiub tu cuma RM39.90 sahaja.. Harga mampu milik dan berkesan..! Yang penting hilang segala mak nenek ternakan blackhead & whitehead tu... Muka bersih licin... Nak pegang pon tak geli... Berseri gitu...

Nak kan...??? Dah tu cepat2 hubungi RM ok...!



Berminat untuk tahu detail ??



@

SMS / WHATSAPP KE 016 681 0844 ye



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...