February 26, 2016

TIPS BISNES WALAUPUN HANYA DROPSHIP

Assalamualaikum... Nak share tips menjual, even hanya dropship sahaja,, dalam menjual, paling best is rase sendiri apa yang kite jual tu.. amik feel, ok ke sedap ke, berkesan ke.. semua lah...
.
Saya pon kaki shopping online jugak, sebab mase dan kekangan waktu nak kluar... kadang tu sale nya melampau-lampau.. so memang rugi la sape tak grab kan... ehhehehe

Bagi barang kecantikan, saya lebih gemar igshop tu jual 1-2 product shj, maksudnya bukan semua barang die nak jual.. sebab dalam banyak2 tu bukan die rase / consume sendiri.. so die tak tau ape feel dan kesannya...

sebab tu saya sendiri lebih suka jual sesuatu product nak rasa nak consume nak makan sekali...
macam dianz vitamin ni.. mase keluar pack baru sy belum lagi consume, baru nak makan je, habisss... lastly tak mendapat la...


akhirnya dapat jugak, teringin sangat nak makan, ye la tengok dorang makan hasilnya WOW !!
macam tak caye lak... geram pon d.. hahahahaa

so, amik langka berani nak cuba...
Disebabkan sy tak guna skincare.. bajet dah cantek ni tak guna skincare.. padahal da serik, 

saya try sebotol #dianzvitamin TANPA SKINCARE.. hanya pencuci muka safi hijau tu je.. baru bape hari rase perubahan... mase tu nak attend seminar missing chapter by sifu jamal kat kl.. siap kol 4pagi sampai kl kol 7, dengan nangis sedu-sedu tinggalkan anak kecik...  korang rase muka fresh tak ? sembam !

Tapi mase tu, rase ok.. tak de rase oily ke hape.. whitehead pon takde.. aah tak de..!! LICIN JER... suka belai.. hahahaha   kalo tak sebelum ni muka den dah macam kertas pasir 1 kasar tu takyah kate la.. huhuuu
.
saya suka perubahan ni.. sebab perubahan ni dengan harga yang murah tu.. of cox la akan consume dianz vitamin ja...

sejak dah try dianz vitamin sendiri... saya jual saya makan.. senang nak promote kat audience, nak cerite pon senang.. tang rase tu xyah kate la.. anak saya umo 17bulan ni suka sangat !!


ok cukup dulu tips bisnes ni.. nanti kite share lagi... ni saya nak share testimoni yang dah consume dianz vitamin.. apa dah jadi ???








ibu menyusu pon boleh consume dianz vitamin ni ye..

ok jika anda berminat nak make money tapi takde modal...  dropship pon boleh.. kalo ade modal sikit boleh jadi agent then untung lebih sikit la....

tak kire ape yang anda nak jual make sure rase sendiri, pakai makan minum sendiri apa yang awak jual tu untuk attract prospect. barulah pembeli akan percaya :)

+6 016 681 0844

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...