October 06, 2015

MINUM SAHAJA DAH CANTIK DENGAN GORGEOUS JUICE




Produk Terbaru 'GORGEOUS Juice' dari Produk Merveilles Cosmestic Group..

=====================================
Pasti Ramai yg Cemburu dengan Cantikmu itu.
=====================================

Langkah Mudah :

Goncang - Buka - Minum!! ��

(Tanpa perlu tambah air, sukat air & menjimatkan masa)
Sebelum menjaga kecantikan luaran, kita haruslah menjaga kecantikan dan kesihatan dalaman dulu, supaya tidak kelihatan kusam, tidak bermaya dan sentiasa bersemangat.. barulah wajah kelihatan berseri-seri dan kecantikkan anda semakin terserlah!

Mengandungi formula Collagen, Vitamin C, Stem Cell, Bearberry Extract, Pearl Powder dan Diamond Water dan diperkayakan juga dengan ekstrak makanan sunnah iaitu Pomegranate Extract (Buah Delima), Dates Extract (Kurma), dan Bee Pollen (Debunga Lebah).

Amalan pengambilan gabungan ekstrak makanan sunnah ini bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..

Bukan saja packaging kotak sengaja dicipta kelihatan seperti sebuah Buku Misteri Fairy Tales ia juga seakan-akan Mentera Kecantikkan yang amat menarik ditambah pula rasa yang sangat sedap dengan pati buah delima yang segar dan berkhasiat. Mengandungi 10 botol untuk satu kotak dan pastikan anda minum 1 atau 2 botol untuk sehari. Doktor pakar kulit juga mengakui bahawa formula-formula yang digunakan amat mujarab dan berkesan mempercantikkan lagi kulit anda.





WHATSAPP   / TELEGRAM

016 681 0844
016 681 0844
016 681 0844

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...